سگ‌های موادیاب هر سال 33 تن انواع مواد مخدر كشف می‌كنند

سلامت نیوز : رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی گفت: سالانه بیش از 33 تن انواع مواد مخدر توسط سگ‌های مواد یاب در كشور كشف و ضبط می‌شود.

به گزارش فارس،حجت‌الاسلام ابوتراب بهرامی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی از مركز آموزش و تربیت سگ‌های موادیاب پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در كرج بازدید كرد.

وی ضمن بازدید از ساختمان جدید مركز آموزش و تربیت سگ‌های مواد یاب پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی با چگونگی نگهداری و روش‌های آموزش، بهداشت و درمان این مركز از نزدیك آشنا شد.

در این بازدید سردار حمیدرضا حسین آبادی، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی گزارشی از روند فعالیت‌های این مركز ارائه داد و گفت: با كمك سگ‌های مواد یاب در عرصه مبارزه با مواد مخدر كشفیات پلیس نیز از افزایش چشمگیری برخوردار بوده است.

 

سردار حسین آبادی با تأكید بر اینكه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خط مقدم مبارزه با مواد مخدر در سطح جهان بشمار می‌رود، خاطرنشان كرد: جمهوری اسلامی ایران در بین كشورهای منطقه یكی از قوی‌ترین و موثرترین یگان‌های سگ‌های مواد را در اختیار دارد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر كشورمان با اشاره به اینكه یگان سگ‌های مواد یاب سالانه بیش از 30 تن مواد مخدر كشف می‌كنند،اظهار داشت: در فروردین سال جاری 3 تن و 200 كیلو انواع مواد مخدر توسط سگ ‌های مواد یاب كشف و ضبط شده است.

در ادامه این بازدید مربیان با انجام مانورهای مختلف آخرین روش‌های كشف و جاسازی مواد را در انواع خودورها به نمایش گذاشتند.

 police (1)police (2)police (3)police (4)police (5)police (6)police (7)police (8)police (9)police (10)police (11)police (12)police (21)

پین کردن این در Pinterest

به اشتراک بگذارید